هدیهدی، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

هدی خاله!

موهای خیس!!!

1391/5/2 16:59
نویسنده : خاله فاطله!
329 بازدید
اشتراک گذاری

هدی و مادرم با آژانس رفته بودن بیرون.

راننده آژانس موهاش رو ژل زده بود و مدل داده بود.

هدی: مامان جون، موهای این آقاهه خیسه؟!

مامان جون: نمی دونم

هدی: رفته حموم؟!

مامان جون: نمی دونم

هدی: کثیف بوده رفته حموم موهاش خیس شده؟!

مامان جون: نمی دونم

مادرم بعد از برگشتن از خرید، رو به خواهرم: من دیگه با هدی بیرون نمی رم!!!!!!!!


 

سن هدی زمان این خاطره:

2 سال و 4 ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعید
2 مرداد 91 17:11
چقدر با نمک انشاله که همیشه شاد و تندرست باشه
راننده آزانس
2 مرداد 91 17:20
ما بقی خاطرات من و هدی رو هم بی زحمت بزارید
با تشکر



واااااااااای خدا نکشتت....
خب چه کار کنیم،خونه مامانم اینا جای باکلاسه، راننده هاش همگی فاز میدن!!!!!!
همین جا از صنف رانندگان آژانس به خاطر خاطره آفرینی با هدی تشکر میکنم!
منتظر خاطرات بعدی هدی و آقای آژانس باشید!!!
نارینه
2 مرداد 91 17:25
خدا حفظش کنه .. کلی دلم شاد شد
راننده آژانس
2 مرداد 91 17:46
راستی یادم رفت بگم
من نه ژل زده بودم و نه مدل داده بودم
بلکه واقعا حموم رفته بودم
افرین به هوش و ذکاوت هدی



ممنون از تذکرتون!
قربونش برم هوشش به خاله اش رفته!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدی خاله! می باشد